Veelgestelde vragen over bedrijfsafval ophalen

Irado helpt bedrijven, scholen en instellingen bij het inzamelen en verwerken van (specifiek) bedrijfsafval.

Onze afdeling Klantrelaties krijgt regelmatig dezelfde vragen. Om u snel van dienst te zijn, hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden voor u op een rij gezet. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen

  • Bedrijfsafval ophalen

    Mijn container voor bedrijfsafval is gisteren niet geleegd

    Als u uw gegevens achterlaat op het contactformulier, dan zorgen wij voor een oplossing.

    Ik wil een extra leging van mijn container

    Laat uw verzoek achter op het contactformulier.

    Mijn container voor bedrijfsafval is nog niet geleegd

    De route wordt tussen 7.30 en 17.00 uur gereden. Wilt u ervoor zorgen dat de container voor deze tijd staat aangeboden aan de doorgaande weg, dan zorgen wij dat uw container wordt geleegd.  Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, neemt u dan op werkdagen contact met ons op. Wij zijn op werkdagen geopend van 08.00 – 17.00 uur.

    Hoe laat wordt mijn container geleegd?

    Helaas kunt u geen belofte over een tijdstip ontvangen. Als u zorgt dat uw container om 7:30 uur is aangeboden, zorgen wij dat de container voor u wordt geleegd.

    Kan ik besparen op milieu en kosten?

    Irado helpt bedrijven, scholen en instellingen naar een afvalvrije organisatie. Met een uniek afvalbeheersplan op maat helpen we u met voorkomen, scheiden en hergebruiken van uw afval. Zodat reststromen kunnen worden ingezet als grondstof en u een afvalvrije organisatie krijgt. Bovendien helpt onze methode om efficiënt te sturen op uw kosten. U helpt het milieu én u bespaart op kosten. Heeft u interesse in een afvalbeheersplan voor uw organisatie? Vraag dan het afvalbeheersplan aan.