Veelgestelde vragen over bedrijfsafval ophalen

Irado helpt bedrijven, scholen en instellingen bij het inzamelen en verwerken van (specifiek) bedrijfsafval.

Onze afdeling Klantrelaties krijgt regelmatig dezelfde vragen. Om u snel van dienst te zijn, hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden voor u op een rij gezet. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen

  • Bedrijfsafval ophalen

    Mijn container voor bedrijfsafval is gisteren niet geleegd

    Neemt u contact op met onze afdeling Verkoop: 010 – 631 5060.

    Ik wil een extra leging van mijn container

    Neemt u contact op met onze afdeling Verkoop: 010 – 631 5060.

    Mijn container voor bedrijfsafval is nog niet geleegd

    We rijden de hele dag en door de start van nieuwe routes kan het wat later worden dan u van ons gewend bent. Indien uw container op tijd is aangeboden en uw container goed bereikbaar is, verwachten we dat uw container vandaag nog wordt geleegd. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, neemt u dan op werkdagen telefonisch contact met ons op. Wij zijn op werkdagen geopend van 08.00 – 17.00 uur.

    Hoe laat wordt mijn container geleegd?

    Helaas kunt u geen belofte over een tijdstip ontvangen. Als u zorgt dat uw container om 7:30 uur is aangeboden, zorgen wij dat de container voor u wordt geleegd.

    Kan ik besparen op milieu en kosten?

    Wilt u ook graag een bijdrage leveren aan het milieu en kosten besparen? Dan kunnen wij u helpen door uw afval minder vaak bij u op te halen. U ontvangt dan een extra of grotere container(s), zodat die minder vaak geleefd hoeft te worden. Zo helpt ú mee om de CO2-uitstoot en andere milieubelastende stoffen te verminderen. En bespaart u direct op kosten.