menu

Veelgestelde vragen over bedrijfsafval ophalen

Irado helpt bedrijven, scholen en instellingen bij het inzamelen en verwerken van (specifiek) bedrijfsafval.

Onze afdeling Klantrelaties krijgt regelmatig dezelfde vragen. Om u snel van dienst te zijn, hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden voor u op een rij gezet. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen

  • Bedrijfsafval ophalen

    Mijn container voor bedrijfsafval is gisteren niet geleegd

    Wat vervelend dat uw container niet is geleegd. Als u uw gegevens achterlaat op het contactformulier, dan zorgen wij graag voor een oplossing.

    Ik wil een extra leging van mijn container

    We helpen u graag, laat uw verzoek achter op het contactformulier dan zorgen wij voor de rest.

    Mijn container voor bedrijfsafval is nog niet geleegd

    Uw container  wordt tussen 8:00 en 17.00 uur ingezameld. Wilt u ervoor zorgen dat de container voor deze tijd staat aangeboden aan de doorgaande weg, dan zorgen wij dat uw container wordt geleegd.  Mocht dat onverhoopt niet zo zijn, neemt u dan op werkdagen contact met ons op.

    Hoe laat wordt mijn container geleegd?

    Uw container wordt tussen 8:00 en 17:00 uur voor u ingezameld. Als u zorgt dat uw container om 8:00 uur is aangeboden, zorgen wij dat de container voor u wordt geleegd.

    Kan ik besparen op milieu en kosten?

    Irado helpt bedrijven, scholen en instellingen naar een afvalvrije organisatie. Met een uniek afvalbeheersplan op maat helpen we u met voorkomen, scheiden en hergebruiken van uw afval. Zodat reststromen kunnen worden ingezet als grondstof en u een afvalvrije organisatie krijgt. Bovendien helpt onze methode u om efficiënt te sturen op uw kosten. U helpt het milieu én u bespaart op kosten. Heeft u interesse in een afvalbeheersplan voor uw organisatie? Vraag dan het afvalbeheersplan aan of ontvang direct een offerte.