menu

Mijn bedrijf is gesloten op de nieuwe inzameldag. Kan dat anders?

Neemt u contact op met de afdeling Klantrelaties. Op werkdagen tussen 8.00- 17.30 uur bereikbaar via telefoon 010-631 5060. Ook kunt u uw vraag stellen via verkoop@irado.nl, het contactformulier én de chatfunctie op onze website.

Mijn container(s) wordt meer dan eenmaal per week geleegd en ik heb maar één brief over een wijziging ontvangen. Klopt dat?

Het is mogelijk dat u niet van alle legingsdagen een brief ontvangt. Indien u van een legingsdag geen brief ontvangt blijft deze dag ongewijzigd. Voorbeeld: uw container wordt in de oude situatie op maandag en donderdag geleegd en in de nieuwe situatie op maandag en vrijdag. U ontvangt in dit geval één brief met een wijziging van de donderdag naar de vrijdag om de maandag gelijk blijft.

Ik heb meer dan één container, waarom krijg ik een brief per container?

U ontvangt meerdere brieven, omdat de brieven automatisch zijn gegenereerd. Daardoor is het helaas niet mogelijk om de informatie van meerdere containers in één brief samen te vatten.

 

Waarom wijzigt Irado de inzamelroutes voor bedrijfsafval?

Als specialist op het gebied van afvalinzameling zijn we bij Irado vanzelfsprekend dagelijks bezig met duurzaamheid. Door de inzamelroutes te optimaliseren rijden onze inzamelwagens efficiënter, zodat minder brandstof wordt verbruikt. Daarmee voorkomen we uitstoot van CO2 en andere milieubelastende stoffen.