menu

Wat moet ik doen als ik de pas voor de ondergrondse container kwijt bent?

Als uw toegangspas voor de ondergrondse container niet meer werkt, dan contact met ons op via info@irado.nl of bellen via 010 – 262 1000. We blokkeren dan uw oude pas en sturen u een nieuw pas toe. Er wordt één pas per adres uitgegeven.

Mijn pas werkt niet. Wat nu?

U kunt hiervoor Irado mailen via info@irado.nl of bellen via 010 – 262 1000.

Op welke restafvalcontainer kan ik mijn pas gebruiken?

Met de toegangspas kunt u in de hele wijk uw restafval kwijt. Dat is handig als er bijvoorbeeld een container verstopt zit.

Waarom wordt er gewerkt met een toegangspas?

De pasjes worden gebruikt om te zorgen dat er geen illegaal (bedrijfs)afval in de containers wordt gestort. Bovendien is de capaciteit van de containers berekend op het aantal huishoudens. Op grond van het aantal klepopeningen krijgen we een indicatie wanneer we de container moet legen. De ophaalfrequentie kan op deze manier worden bijgesteld.