menu

Hoe kom ik in contact met Irado?

Heeft u vragen over de dienstverlening van Irado? Neem contact met ons op via de Klantenservice op 010-262 1000.

Wilt u meer weten over onze dienstverlening en wat Irado specifiek voor u, uw bedrijf, school of (overheids)instelling kan betekenen? Of wilt u een offerte aanvragen? Neem dan contact met ons op.

Onze klantenservice is bereikbaar. Wel verzoeken we u om contact met ons op te nemen via het contactformulier of per email.

 

Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar tussen 08.00 – 16.30 uur. Echter vanwege de maatregelen die Irado voor medewerkers treft is de wachttijd voor telefonisch contact toegenomen.

Ik ben bewoner

Heeft u vragen en woont u in een van de gemeenten waar Irado actief is? Neem dan contact op met onze Klantenservice:


010-262 1000


info@irado.nl


contactformulier

Melding en klachten doorgeven

  • Over onze dienstverlening: via het speciale meldingformulier van uw gemeente.
  • Over de buitenruimte: geef meldingen en klachten over de buitenruimte  door aan uw gemeente, telefoon 14010 of via de Buiten Beter app.

Ik heb interesse namens een bedrijf, school of instelling

Heeft u vragen of interesse in de zakelijke dienstverlening van Irado? Wilt u een offerte aanvragen? Vul dan het contactformulier , stuur een e-mail naar verkoop@irado.nl of bel 010-6315060.

Is Irado actief op social media?

U vindt Irado op:

  • Twitter: @IradoNL voor webcare en contact met de Klantenservice en @Irado_online voor nieuws over Irado
  • LinkedIn: Onze bedrijfspagina met nieuws en wetenswaardigheden
  • Facebook: Voor nieuws, verslagen en foto’s van evenementen.
  • Instagram: Met de leukste foto’s en een kijkje in onze werkzaamheden in onze stories.

Wat is het postadres van Irado?

NV IRADO
Postbus 58
3100 AB Schiedam

of

postbus58@irado.nl